lauantaina, kesäkuuta 24, 2006

Egosurfailua

Edit 25.6.06

Nettiegonsa suuruuden voi käydä mittaamassa täältä egoSurf. Minun nettiegoni on suuruudeltaan 3233 pistettä. Eniten pisteitä olen saanut Sanat-blogista ( 960 pistettä) ja merkinnästä Ketä kiinnostaa (950 pistettä)


Termi ”egosurfailu” on peräisin Marja- Leena Rathjelta, jonka sivuilta löytyi Typogeneraattori, joka yhdistelee netin kuvia samanlaisella satunnaismenetelmällä kuin Runogeneraattori sanoja. Tällaiselta näyttää Sanat-blogin satunnainen typgrafinen ulkoasu.



Leader Test

via Ulkosuomalaisena Ranskassa


Yöllä ( 25.6.)lisää TypoGeneraattori kokeiluja. Hakusana Sanat ( ilman minun nimeäni )tuotti tällaisen tuloksen:


Taustakuva ilman sanoja on kiinnostava. Se on tällainen:




2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei, sattuipa hieno kuva! Olen kokeillut muutaman kerran mutta ei aina tule kaunista.

Dave puhui egosarfailusta ja luulin että se oli ohjelmasta EgoSurf.

http://w3.egosurf.org/

Anita Konkka kirjoitti...

Hei Marja-Leena,

kiitos egosurf -osoitteesta, laitoin sen tuonne jutun alkuun, niin pääsevät muutkin klikkaamalla mittaamaan nettiegonsa suuruuden. Ja lisäsin loppuun uuden satunnaiskuvan.
Minua kiehtoo tämä satunnaiskuvageneraattori yhtä paljon kuin runogeneraattorikin.